Dlaczego piszę?

Bo szkoda mi kasy na gry i liczę na darmowe klucze od wydawców i twórców. Benc! Sami rozumiecie, kredyt na dom się zbliża, na czymś trzeba oszczędzać. Poza tym prostu lubię i pragnę się mądrować w temacie gierek, a uważam, że jakieś pojęcie o nich mam. W końcu zrobiłem te growe studia i już kilka lat w gamedevie pracuję, także jakieś podstawy mam.

Dla kogo piszę?

Dla osób jarających się analizowaniem i tworzeniem gier. Recenzję każdy potrafi napisać, nawet ja, ale żeby rozpisać się na temat skuteczności różnych typów tutoriali w grach oraz ich wpływowi na sukces komercyjny potrafią nieliczni wybrani. Takich właśnie ludzi tutaj szukam i od razu odsyłam na Discroda.

Co piszę?

Recenzje, analizy, dekonstrukcje, teoria gier, dzienniki developerskie, branża gier. Czasem też zachęcę Was do samodzielnego stworzenia jakieś gierki, albo opowiem jak to zajebiście spędziłem czas na imprezach poświęconych grom lub gamedevowi. Nie liczcie na newsy czy lifestylowy bełkot.

Jak piszę?

Mam nadzieję, że tak jak ten tekst. Szczerze i bezpośrednio. I raczej rozwlekle, ale pracuję nad streszczaniem się. Jeśli zaś chodzi o częstotliwość, zakładam minimum jeden tekst na początku każdego miesiąca. Jak już będę sławnym blogerem, będzie tego więcej.

Przydatne linki

Pierwsze kroki na blogu

  • Coming Soon 

Od 2016 pracuję w gamedevie. Programista samouk i game designer w jednym. Robię nawet 3D i całą masę innych rzeczy przydatnych w gierkach, szczególnie tych lepionych po godzinach. W wolnych chwilach mądruję się w temacie gierek.

Site Footer